tirsdag 24. juni 2008

Mens vi venter på selekjole

Jeg har klippet delene til en selekjole. Dette er ganske så skummelt i grunn - siste forsøk var ikke spesielt vellykket. Alt ble litt bunglete, og jeg sydde også feil (rett mot rett/vrang mot rett/vrang mot vrang - ikke lett å holde tunga rett i munnen).

Så mens delene fikk ligge å godgjøre seg, gjorde jeg noe jeg trodde jeg kunne. Ny forklekjole. Denne gangen ville jeg forminske mønsteret litt, og sy sammen selene etter ohelenes metode for å unngå knapper.

Nuvel. Forminskinga gikk greit - det ble vel en str. 6mnd, ca. Men sammensyinga gikk skeis. Jeg klarte å sy sammen der jeg ikke skulle, og å lage seledelene i ulik bredde. Jaja. Bedre lykke neste gang, og søt ble den nå.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...