torsdag 11. juni 2009

Endelig!

Det har vært massiv sytørke. Den nye overlocken min har gitt meg akutt angst. I kombi med jobbliv og familieliv, har symaskinene stått og støvet ned.

Så TAKK til min kjære kunde, som ønsket seg kjoler til jentene sine. Da bare måtte jeg, og det er jo så forferdelig gøy når jeg først får satt meg ned. Jeg tror jeg må ordne meg syferie - tre dager med meg og mine symaskiner, det må da bli suksess!

Men her er altså kjolene. De skulle være like, og det er de nesten - jeg har satt labelen på speilvendt. For helt aldeles likt får jeg meg ikke til å gjøre det.





2 kommentarer:

Pusekatt sa...

Heia! Og takk for sist, på kafeen :)
Heilt imponert over alt du har sydd, mye spennanes og kjempeflott!
Venta spent på nye oppdateringe :)

Tale sa...

Hei,
hyggelig at du la igjen en beskjed :-)

Jeg venter også spent på oppdatering.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...