mandag 12. juli 2010

Jeg har sydd!

Jah, dere trodde kanskje jeg bare meldte meg på konkurranser og fikk awarder og sånt, og lot symaskinen støve ned? Nei da! Jeg er så produktiv atte!

Det tok meg bare 3 måneder å sy det grønne settet. Da jeg stolt viste det frem for en venninne, som også er min faste (eneste) kunde, ville hun jammen ha det. Og ikke nok med det - hun ville ha et til lillesøsteren også. Det brukte jeg bare en uke på! Kryss i taket og blomster til meg. Dersom noen andre vil ha et lignende sett (ingenting blir noengang likt), koster de 475,-

Jeg gjør alltid noe nytt. Denne gangen prøvde jeg meg på strikk. Det var jo utrolig lett. I hvert fall på sett nr. en. På sett nr to... la meg bare si jeg tenkte litt feil. Det ble ingen strikk, men den ble fin likevel. Om jeg får si det selv.



Jeg har brukt cord fra stoff og stil. Det grønne blomstrede er også fra Stoff og Stil, mens det rosa blomstrede bomullsstoffet er et gammelt putevar. Og knappene, de vidunderlige vidunderlige knappene, er fra Etsy.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine sett! Likte spesielt godt grønnfargene.

Helena sa...

Underbara set!!! Båda två är alldeles ljuvliga...för att inte tala om knapparna sen:)

Maria sa...

Superfina. Gillar det rosa kitet bäst;) Undrar bara hur du gör sprundet? KLipper du till det lite rundare?! Vill så gärna prova själv:)

Tale sa...

Jeg klipper en runding, og legger skråbåndet som best jeg kan rundt det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...