torsdag 3. mars 2011

Vi fortsetter med bærestykke....



Jeg gir meg aldri Nytt forsøk i sagaen om bærestykket. Denne gangen sydde jeg knapphull på bærestykket FØR jeg sydde det sammen med skjørtet. Meneh, en liten feil - jeg hadde ikke klippet det ordentlig til. På en mystisk måte klarte jeg å sy det sammen og klippe slik at knapphullet kom helt opp i halsåpningen.

Jajajajaja. Har mye å lære skjønner jeg. Jeg brettet hele knappetullet inn slik at det ble en split. Ikke så pent på vranga, men fungerte på forsida. Pyntet med en fiiin knapp, men den skal jeg fjerne. Det var fint så lenge kjolen lå flatt, men når den var på ble den bikkende fremover. Skal heller feste en fin brosje eller noe på den.

Men alt i alt er jeg veldig fornøyd! Som sagt før - denne kjolefasongen er kjempefin!







Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...