fredag 12. august 2011

Ja, en jakke faktisk

Jeg har blitt så flink til å sy, at LilleLeo foreslo et bytte! Lite ante hun om hvor lang tid det ville ta, men nå - endelig - har jeg klart å sy noe i størrelse 8 år. Selv fikk vi vår kjole for lenge siden, og den var selvsagt vidunderlig.



Nuvel - jeg hadde egentlig tenkt å sy en kjole, men det jeg trenger å øve på, er jakke. Så da starta jeg øvinga. Og ja - det ble masse øving! Knot meg her og knot meg der. Kongeknotinga kom da jeg skulle sy foret fast i jakka. Til tross for at jeg hadde funnet meg en fin tutorial, klarte jeg å legge ermene inni hverandre og sy sammen. Da jeg så skulle vrenge saken, gikk tankene mine straks til et møbiusbånd.


Jajaja, det var bare å sprette opp, og prøve på nytt. Til slutt ble det veldig bra altså, og masse har jeg lært!





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...