torsdag 20. september 2012

En julefinkjole


Jeg fortsetter med Pickles sin fine kjolemodell, denne gangen direkte etter oppskriften i en liten julefinkjole.

Jeg synes dette bærestykket er SÅ fint! Den vevstrikken er virkelig bare prikken over i-en. Men jeg sliter litt med å få ermhulene romslige nok. Den skal kanskje være litt tight, men med en ullkjole er det greit å kunne ha en genser under. I hvert fall når ermene er 3/4 lange. Og i hvert fall i hvert fall når Eir har atopisk eksem.

Jeg kjenner jeg ikke er helt ferdig med denne modellen, men ved neste korsvei tror jeg det bli en tunika/vest.



 Borte


 Titt-titt

 
  OK, mamma, ta det bildet da


 Men NÅ kan du gi deg


 

 Et skikkelig dårlig bilde av knappen i ryggen Bildet er dårlig, men knappen er fin. Fra mormors gamle knappeboks

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...