tirsdag 15. oktober 2013

Soltrøye

Jeg har strikket Pickles sin soltrøye til Gløer. Den strikkes i et stykke fra erme til erme. Veldig lett, men ikke noe jeg er vant til. Av redsel for å få for korte ermer, strikket jeg dem aaaalt for lange.

Nuvel. Det er som kjent bare å brette opp ermene. Eventuelt kan man stikke hendene inn i ermåpningen, og se ut som en jedi-mester.


Mja, fin mamma, men ermene er lange da!

Men vent litt.... hva ser jeg ut som dersom jeg gjør sånn da?


Gløer Løvedreper -  master of the universe

1 kommentar:

Perlemor sa...

hei, ser du er ferdig med din soltrøye, også jeg har strikket første armen altfor lang, jeg er nå kommet dit at jeg skal strikke sidene sammen men skjønner ikke helt hvordan jeg skal fortsette på armen. har du ei enkel forklaring!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...