søndag 20. juli 2008

To til

Da har jeg lagd to forklekjoler til. Begge i størrelse 6-12 måneder. På tide å lage en annen størrelse nå kanskje?

Jeg føler jeg begynner å få teket på det, selv om det blir litt feil underveis. Den blomstrede kjolen klarte jeg å sy knapphull på feil sele. Heldigvis sprettet jeg ikke opp hullet før jeg oppdaget fadesen, så det gikk bra. Det synes bare på baksiden at det har vært sydd.

Jeg var visst litt trøtt den dagen, for den ene knappen sydde jeg feil vei.

Stoffet til denne er en duk fra KID. Ikke verdens beste kvalitet desverre - etter å ha vasket tekstilet hang jeg den opp, og det er merke på stoffet der snora har vært. Jeg syntes likevel det var så fint at jeg brukte det.





Her synes streken i stoffet.

Den andre kjolen er sydd av et sengetøy fra KID. Utrolig kult stoff! Selv om sengetøy kanskje helst egner seg som fòr. Knappene er fra mormors knappeboks, og passer fint til synes jeg. Denne ble jeg riktig fornøyd med!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...