torsdag 11. desember 2008

Testing testing

Jeg fortsetter veien bort fra alle forklekjolene. Ikke for det - jeg kommer sikkert til å sy noen fler. De er jo så søte! Men man må jo utvide reportoaret og lære mer.

Dette kule kaninstoffet fra Åhlens ble brukt til en tunika. Jeg knotet litt med splitten, men har nå lært hvordan det skal gjøres. Det ble også litt knappeknot, men nå har jeg lært det også (tror jeg).

Jeg ble fornøyd, men mottakeren var ikke helt sikker på de kaninene. De var litt for ulik biler.

2 kommentarer:

Erica sa...

Den blusen var fantastisk! Både stoff, fargesammensetning og design. Har prøvd å sy etter nogen lunde samme mønster, men fant ingen bra løsning der du har knapp. Hvordan fikset du den løkka? Ut fra, innunder, kantbåndet? Nysgjerrig...

Erica

Tale sa...

Takk for skryt!

Jeg sydde løkka av kantbånd, og festet den (ikke så pent) på baksiden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...