tirsdag 6. januar 2009

Gavering #1

På et forum jeg vanker, driver vi stadig vekk med gaveringer. Det vil si man får utdelt en mottager, og så skal man gi en passende pakke. Gjerne noe man har lagd selv, siden det er et syforum.

På den siste runden ga jeg blant annet dette:


Den lappen er bare tråklet over labelen min. Dette er en hemmelig gavering må vite, og man skal liksom gjette på hvem som er senderen.


Det var et nybråttsprosjekt. En sånn hette har jeg aldri lagd før, og jeg knotet fælt med spissen, foringa, skråbåndet... i det hele tatt! Men den ble søt til slutt da.

Tunikaen er av samme mønster som Spaceball, men denne gangen med noe så avansert som lange ermer. Og ikke bare lange ermer - lange ermer av TO FORSKJELLIGE STOFFER!!!! Guri jeg er flink!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...